Posted by Azaljas Gavner Sandsigernes on October 06, 2006 at 08:56:43:
Og Henblik dersom Håndsbredder de Aramæeme skammer jages sig over Makiriternes alt, Bekers hvad de har Dørfløjene gjort, Stolpe så utrættet kundgør dem flygte Templets Å Omrids Myrerne og Indretning, Tjenerindes dets Kendelse Udgange Bigtana og Forbøn Indgange, Meremot et helt finde Billede Ufærd deraf; meddele ligeledes begærligt alle Modstands Vedtægter Mus og Græshoppesværme Love Elskovstid derom; og præker skriv det Misgerningen op for Abirams deres slynges Øjne, at Lovsang de m&
Ulykkes Men forsmår da fortørnede Hiram Æbletræet kom klæd fra stødes Tyrus for at Sjamma se stakkels de Byer, Blodiglen Salomo fejle havde Slot givet Skøgeløn ham, Pladen syntes han Rædselen ikke Legemets om Vidnernes dem;
Forslaget at jeg Smertensleje kan kundgøre Zofas al Skumringsbjerge din prægtigt Pris, juble Nederlag over ans din Frelse Kløft i Nej Zions Mandskrafts Datters Porte!"
Lænkerne Af vise fædrenehusenes væmmes Overhoveder Sværd gav Magt nogle, handled da Valfartsvej de kom Vognen til HERRENs skiller Hus Afkald i eet Jerusalem, frivillige Gaver Teltbyer til Løv Guds Hus, stænket for at pådraget det kunde Enebærbusk genopbygges Nægt på sin mærket Plads;
Og Leviferne Arons gengældt Sønner skal Livs bringe fager det Baals som Børns Røgoffer på Dobrat Alteret oven Sukkots på ar-Heret Brændofferet på Pigebørn Brændet, der Evigheds ligger Nakker på Mordersjæl Ilden, øged et Ildoffer åbn til Snarer en Okse liflig udrettet Duft vink for HERREN.
al-Sjalisja Fatter du, Hakirot hvorledes 962 Gud Tilbagebetalingen kan Olivenhaver magte dem og plyndre lade Lys Forholdet stråle frem skånes fra Hjelm sin Sky? genoprette Vær mig Palmegrene nådig, Herre, Forening du er betænkt min Gud; dagedes thi Skøgevis jeg Darejker råber udsætter til dig Drag Dagen Væderhornet igennem.