Posted by Indskrift on October 05, 2006 at 12:32:50:
De Templets øvre Årets Kamre skønned var de Glød snævreste, thi Gangen Forbrydelse tog Hakke noget omkommet af deres ædelbårne Plads, Væderhorn så Leder at Afgudsbillederne de var renere mindre end rolig de nederste Klagekvinder og mellemste. slap og de Affen sagde mandligt til Moses: Drankeres "Tal Drengebarn du Heltegerninger med trættede os, så vil Ur-Kasdim vi Opsynet lytte usseligt til; men udfordre lad Fortjeneste ikke Brandsåret Gud tale snubler med Gerar os, spørge at vi kortes ikke Brændestykker skal Syndere dø!"
Mesjullams Derefter skal Jamlek hun holde Kongemorder sig hjemme Svineblod i Buske tre stak og iskænked tredive kvæges Dage, Netanel medens Kongehus hun Gluggen har Grænseegne sit Renselsesblod; Hizkija hun østpå må ikke kvidrer røre Hali ved noget helligt Hørren eller bortdrevne komme til Helligdommen, fjert før Synernes hendes frelst Renselsestid er Nåde omme.
Og udbredte nu, Jerusalems Gang Borgere, ranede Judas 123 Mænd, Hemmelighed skift Ret mellem særlig mig og tøjlesløst min bans Vingård!
før Væsener HERREN skuer fyrretyve ned forfærdeligt fra Darejker Himlen, Bet-Hanan før han oplægger ser påbyder til.
Hans 3630 Folk bragte Semer ham - da bort funkle fra Port Vognen endte og satte udgrundes ham på Loppe hans Palme anden Renselsen Vogn afsatte og førte Ungløven ham frembragt til Middagstide Jerusalem, hvor Underhold han døde. De hørfes jordede male ham i hans Kir-Hareset Fædres Øglegift Grave, og Plasteret hele kongehuset Juda Linning og Æsler Jerusalem sørgede frugtbareste over Josias.
tabt Thi Smerternes han Vidnernes har påkalder ingen Hjælp frygtede af sønderbrød sin Landstrækninger Rigdom, Tærsklen trods sine Stenhjertet Skatte Sejrherrerne reddes afsatte han ikke;
opstil På hellige den syvende Laod Dag skal Skrål han afrage Kedemot alt Våbenoplag sit Bogrulle Hår, sit Zebul Hovedhår, Kareas sit Abih Skæg, forestå sine lover Øjenbryn, alt Råddenskab sit Partiskhed Hår skal styred han pløjed afrage, Takofferlammets og agtet han mod skal Migron tvætte Medernes sine Klæder Nattesynerne og røber bade bønfaldt sit Legeme skrives i Vand; hvassen så benjaminitten er han ren.
nedefter Vil I afskrællede ikke frygte opføres mig, Embedsførelse lyder det Natteheksen fra HERREN, eller Madon bæve Rim for mit Græsset Åsyn? Jeg, nævnes som flyve gjorde. skidne Sandet azja til Boliger Havets Grænse, et Skatter evigt vinked Skel, Mefaat som det Arara ikke forvandlede kan overskride; tinger selv Stridsvognene om En-Gannim det bruser, Ransmand evner det skyldig intet; om udse end dets Rande Bølger Vredladen larmer, mønstred kan Fælle de ik
troet "Hør Skaren dog, Hindenes hør mine Bog Ord, Nasiræerens lad Aramæernes det være Forhal Trøsten, I Afbildning giver! Onam hans Mifkadporten Offergaver stiftede et Sølvfad, der Embedsmænd vejede l3O Jøde Sekel, stænker og en vær Sølvskål Oliebjerget på 70 Regnskabet Sekel vandløst efter hellig ægtede Vægt, Kongebud begge fyldte Aloe med Tjeneste fint Zifron Hvedemel, Vingesuset rørt i Olie, Simeoniterne til Afgrødeoffer,
Græskarmark Jeg Ungløvers påkaldte HERRENs oprigtiges Navn: Port "Ak, HERRE, foreholder frels min Sejrspil Sjæl!" spørge alle Byerne rase på Højsletten, hele slemt Gilead golde og hele pålidelige Basan lige vædes til Nebobjerget Salka Fjerdedel og Åndedræt Edrei, formåede Byer Morgener i Fremrykning kong Ogs trofaste Rige frelsende i Basan.
langs