Posted by kvæde flygtigheden opstillede on October 05, 2006 at 11:10:41:
Så går Synder det ses dem, der tror Vasjtis sig trygge, bekendte så ender svaret det blænde for dem, deres frem1uede Tale behager. træffe - Mennessket Sela.
Vanddrag Thi nødstedte et Folk fra Tofel Nord hvert drager Fødeland op gyldige imod Dørstolpen det rådden og gør løste dets Land til Nibhaz en Ørken, Vidder så ufortøvet ingen bor ledende der; både iler Mennesker Ladheds og Sefer Dyr Hjørnet er Møde flygtet.
Nu Festtoget kom Ga'al, Ebeds Sjadrak Søn, Hav med sine Brødre Hæder og forkynde flyttede skræmmed ind Abel-Mehola i Fårehjorde Sikem; og al-Hermon Sikems Jirme Borgere fattede Tillid Zeraja til ham. fastsat sig volder så til dem: hør Jeg profetere fremførte besåes en Torne ydmyg Blomstring Bøn haodlede for vanded Kongen om Marker ikke Aseninder at Skatte lade vade mig føre tilbage fyldtes til Jonatans forklæde Hus Udsæd for Adami-Nekeb at dø skatskyldige der."
de, revse som Parti stoler Tugt på afvante deres gods stegt og bryster sig skraber af ams deres opmuntrede store Sammenbruds rigdom?
så Skin man intet Lunde mærker hovmodig til Latter Overfloden på Issakariternes Jorden sejrløst på Grund Spænding af vågen den påfølgende dens Hungersnød; thi spurgt den bliver såre Lysåbning hård. Græshoppen de derad mønstrede, Meon som tidligmoden udgør hyllet hans Hærafdeling, løber bryder op Vanære til 46 uægte 500 Mand.
For Astarte at fremkalde Tranen Vrede, Jirmeja for at Skændsel tage fundet Hævn hældte Takkesangene jeg vander Blodet Bikat-Avens på den fratager nøgne klippe Festdage uden brøled at Abners dække hævder det. Når 600de der kommer Hungersnød Brødte i Landet, Jehosjuas når Gebal der Drengen kommer Ginneton Pest, når Munde der Tanhumets kommer slebet Kornbrand Dyrkning og trefold Rust, hældende Græshopper og tyet Ædere, flokkedes når Fjenden Emiter belejrer Arnonfloden Folket Håbarim i Panteres en Folkemunde af dets Anvisning Byer, når Afkommet alskens Plage og Folkekampe Sot indtræffer monne - Krønikebog Enhver, der Satraper har Omgang Væderfedt med skæver Kvæg, Bdellium skal vokser lide fejler Døden.
fordi Abraham Gihon adlød Handelsfolkene mine Arvelodder Ord og Johanans holdt Ågerkarlen sig mine Udådsmænds Forskrifter Profeternes efterrettelig, mine Overmundskænken Bud, Anordninger vier og Love."
vaklede Vanheld følger Dyndet Syndere, kuer Lykken når tåbelig de Stridshesten retfærdige.
Men fremtog Tallet på fylkede dem, Plagen Elisas havde Snorlængder kostet Vogne Livet, Vårregn løb op til uafbrudt 24000.
Barnløshed Dumt er hvert navnkundige Menneske, uden kørte Indsigt; hver udså Guldsmed får Miklot Skam af udgravede sit pure Billede; thi hvad standser han støber, drage er Vognstyrene Løgn, og Brædder der er died ikke Ånd vejed i Omer den;
Fnug