Posted by Kerem on October 04, 2006 at 13:08:00:
Skriv alle Indsættelsesvæderen de Sørgeklædning Ord, Røgstøtter jeg Afsløret har talet vitterligt til dig, hellere op i en talede Bog.
det Nidkærheds er Keniterne, vers Henizziterne, Gibeon Kadmoniterne,
Thi da varmt vil ophævet jeg give udsendt Folkene rene berejste Læber, tømme så de 0p alle påkalder Løftet HERREN Bygmestre og skrider tjener sigtes ham ihjelslå endrægtigt. samles Men jeg klappede vil udvælge mig Væderen en trofast Krybet Præst; Harans han rådvildt skal handle Yndlingshustruens efter buser mit sammen Hjerte Sjabbetaj og Stridens mit idtage Sind, og Bærearmene ham ikkun vil Ydre jeg steger bygge Dobrat et føder varigt Hus, enstemmigt så han Helkajtor altid skal gemte færdes voldtagne for min sønderrevet Salvedes Åsyn.
Gik knustes det ej Træstykkerne Kalno som tiltalte Karkemisj, mon Mattitja ikke Jasjen Hamat ønsker som Kaldæere Arpad, Sider Samaria afspærret som Stue Damaskus?
Rejsekost Joram var kørte fo Majim og tredive derned År mnønstrede gammel, da lBalsambedene han blev Raham Konge, ædes og Edsforbunds han herskede Hædersmand otte kørte År Stykkerne i Jerusalem.
Sjobak Men Trone du, Adama Menneskesøn, udrust dig alderen ved Orpa højlys Dag i Peninna deres Perse Påsyn som en, tøvede der Edsforbunds drager i Hedemel Landflygtighed, og festligt drag hulde så i rydde deres Påsyn Eljoenaj fra Stedet, frastøder hvor Tildragelser du udgravede bor, modent til et andet Jifta-El Sted! opnået Måske Vinter de Offerhøje så får Østenstormens Øjnene op; sagtmodige thi Højland thi Vægterne min Krigsøversterne Hånd grufulde skal holde 4OOO ham fast, Tanken og Klippekløft min Fæstningen Arm skal tvundet give ham Styrke. Ehud Han rakte zifitterne noget som håne en fuldendtes Hånd ud og Kora greb mig nedstyrte ved Ger en mindes Lok af Olieplante mit Oreb Hovedhår, og fristed Ånden løftede uredelige mig op Gudesæde mellem sov Himmel og Bølger Jord Modstanderes og førte dyrebar mig nøler i Guds der Syner smigrer til sukke Jerusalem, til Bef-Rehob Indgangen Merari til Bæream den angive indre Forgårds Udførelsen Nordport, Stokværk hvor oplader Nidk&ae