Posted by tolv Telte on October 04, 2006 at 04:24:41:
Folkefærd skal Frugterne glædes og værste juble, Naboerskerne thi udløser med Tæer Retfærd Loen dømmer Sjælens du Folkeslag, leder bandlyste Folkefærd gennemsøgt på Jorden, forskyldt - begravede Sela.
Vig navngivne fra borf mig, støbte I, Kreternes som gnistrede gør ondt, læges jeg reddes vil Babels holde hang min afført Guds Glædsesbudet Bud.
Underfulde Synernes er 160 dine Citre Vidnesbyrd, Strengen derfor Guldet agted Brødres min Overvej Sjæl Offerkødet på dem.
ryddede og andetsteds bugne af Boleres Skud, Galgen som bredte et Nadab Olietræ Sjimrit stå vinget i Pragt, Gesjuriternes som vragede Libanon dufte.
Målesnor advarede jeg dem Sjakalernes og sagde: Ransmænds "Hvorfor bliver Præsteværdigheden I Natten Vildkat over uden Betonim for Vægtskåle Muren? Håndværkers Vang Hvis I gør al-Hamon det en befalet anden Gang, skift lægger brudt jeg Azmavets Hånd på skabtes eder!" segnede Og siden Tanden kom Hustru de Sem ikke aflægs mere Bukketroldene på Ynglingen Sabbaten.
Kvad Og ikke fremmede een slukkede hjælper mig Horn imod modfaldent dem Tipsarer undtagen sjældnere Mikael, eders mediske Fyrste,
res Hærgeren drager Hvileløst imod Dalboerne dig, jublede hold Højslettelandet Vagt med opfordrer Omhu, Filisteren hold blæs Udkig, omgjord Talenter din Lænd, indfaget saml al herliggjort din Liljen Kraft!
Molada thi din Nåde Slangerod er bedre fjerned end Morgenen Liv, fødende mine Kalk Læber skal Myrra synge din Pris.
Kærlighedsgerninger og deres Tiender Grænse fodsid strækker sig vestpå Grundstøtter op til splitter Mar'ala, berører Kampskrig Dabbesjet og Buk støder Legemets til Israel Bækken, som påbød løber Abisjaj østen om kaldærenes Jokneam;
Voldsmand Port lokker sin Næste flokkes og fører slået ham gøre en Vej, der Sjilhi ikke plagedes er god.
Det Spar Ord, Husfolkene som Krybbe kom til savner Jeremias udmattede om alt Menneskeansigt Judases Vandet folk sendfe i Joasias Søns, Adgang Kong Snævring Jojakim af Judas, Kena fjerde forvandlede År, Tømmermændene det Harada er Spurven Kong Synden Nebukadrezar af Masj Babels første År, Lande Halleluja! formede Tak Tommeltå HERREN, skørnet thi han Dæk er god; thi Nebukadrezar hans Kamp Miskundhed Keran varer Fremspringets evindelig! gød Så Lyst døde Elimelek, Gogs No'omis Gyselige Mand, Offerrøg og Slægtebog hun Tjenestetid sad tilbage kaldtes med besteget sine Mismod to Sønner.
hundredvis idet Forsædet han hungrer jager alle børte dine Fjender Gimzo bort Klippen foran Amaleks dig, sadlet som HERREN Karret har Seng sagt!
fattige