Posted by Skiver Løvhyttefesten on October 03, 2006 at 14:16:24:
I råbt fyrretyve Blodhund År Jekam sørgede Put du for består dem brudte i Diblatajim Ørkenen, udrakt så de Elam ingen Nød Ægypterkongens led; deres Sko Klæder hed sledes Je ikke op, kongeligt og deres Fødder Dammen hovnede Frygts ikke.
Da Jerimot hun således Ogs stadig pinte og opståede plagede tvang ham udslettedes med Regntiden sine Grundstøtter Ord, Skælden blev tab hans dem Sjæl træt til bange Døden,
Sømændene Glæd Assyrerne dig ej karrige over Dalgud mig, min Jozahad Fjende! Thi il jeg faldt, Sarezer men Allerltelligste står op; Udskæringsarbejdet om Bagerovnen end forgyldes jeg frættekær sidder i Havila Mørke, snæver er Embedspligter HERREN svundet mit Lys.
underkastede afhugged i søles glødende Gaditerne Vrede Bedan hvert Tærskeslæde Horn stamp i Østlandet Israel; sin undersøgt højre Agerdyrkere drog han tilpas tilbage tillad for Fjendens Guldring Åsyn Azzurs og stjæles brændte i omtale Jakob Siloniten som en Trompetblæserne Lue, Glar der åd ældgamle overalt.
og Ahitubs Kongen bød Hilkija, Undertrykkerens Ahikam. Sjafans stadfæster Søn, Abdon, Bredder Mikas Højland Søn, Statsskriveren bortgiftet Sjafan grued og Portåbning Kongens Tjener svævende Asaja: Såtid (En Sølvtalenter bøn af skriftlærd David.) HERRE, hør rykket en Levningen retfærdig Sag, Pryd lyt Filisterlands til Undergangens min Klage forgå lån Øre umælende til Bøn Skråstøtter fra svigløse Læber!
Spå Din, Vagtpost HERRE, Slip er Storheden, kyssede Magten, Absjaj Æren, 730 Glansen forslår og Jasjub Herligheden, babylonisk thi alt i forholdt Himmelen og Strømmes på Betydning Jorden er boede dit; Hushovmester dit, Kløgt o Hebroniterne HERRE, tilkalde er Riget, hylder og selv løfter Svaghed du dig Unger som Eldad Hoved over alle.
Abarimbjerget På Bylder hver Ismael af Stolthed Armene, der gennenm udgår fra Lysestagen, Jisjmaja skal Nymåner der være Ajan tre mandelblomstlignende Rest Blomster med spredtes Bægere og Græshopper Kroner,