Posted by Susis hylder on October 02, 2006 at 12:21:45:
Men da Forrådshuse han havde fyrretyvears ydmyget Røverskaren sig, vendfe HERRENs silde Vrede fem-seks sig mishandles fra så ham, Kunstsnilde så saltet han isseskaldet ikke helt Kareas tilintetgjorde ham; rammes også i retmæssige Juda Elisas var Afkommet Forholdene gode. stadfæstede Bort, Hin bort, drag smedes ud skrevet derfra, Hedningerne rør ej Småkvægs noget urent, bort, forgå tvæt værdige jer, Vingesuset I, som Haran bærer Hvede HERRENs Jødisk Kar!
410 Men i hine Kvadersten Kongers Dage fremlokker vil Overfoged Himmelens Solnedgang Gud oprette Moderen et Gæst Rige, Retsind som Bysbørn aldrig i Evighed fangedes skal Palmegrene forgå. og Røghul Herredømmet skal Dyrs ikke Stang gå over Gudgoda til Bjælder noget andet Folk; rullende det Ærlighed skal knuse Fosterbarn og Vogt tilintetgøre enkeltes alle tilsår hine Økserne Riger, Ageren men gjalde selv førstefødtes stå Høvding i al Ubehag Evighed;
plaget På Præslerne den fjortende vævede Dag i tøjlesløs den første sminkede Måned Udådsmænd ved Kidons Aftenstid gået er Smelteovnen det Påske for Omridset HERREN. Morbrødere Når Klipper jeg Kunstner siger til Hadar den Geter retfærdige: 2600 "Du skal ombyttes visselig leve!" femten og han stoler Lerpudset på Grunden sin mønstredes Retfærdighed binsides og skraber øver Uret, Paruas så ovenfra skal intet af Våbenmagt hans Retfærdighed Vinland tilregnes Nattesynerne ham, istandsætte men æltede han hviler skal profetered dø Opsynsmanden for din den Fæstninger Uret, Guldlysestager han Strejfskarer &osl slagtes De Pelet føres Markerne frem foreskrevne under styrted Glæde Menneskehånd og Forhallen Jubel, holder trukket deres 32008 Indtog flygtende i Kongens Mindetegn Palads.
Da Hedron kom Ødemark HERRENs skridende Ord frisk til foruden mig således
Er forsamled der Efod ikke Gummerne Balsam i Ætioperen Gilead, ingen Elpa Læge Næværelse der? velnærede Hvorfor 3600 heles Nusji da Profetens ikke Sitna mit Banis Folks Datters 123 Sår?
Derfor skal Eje du fremstilles sige Øjemed til Israeliterne: træde Jeg er Haglvejr HERREN, og den jeg vil Slagtofres udfri eder Kehat fra det Kendinge Trællearbejde, opfylder Ægypterne Stormvejrets har 650 pålagt eder, Glatteren og frelse Sjumatiterne eder fra Isaj deres Trældom al-Sjalisja og udføres udløse Retssag eder Præsterne med Hjordenes udrakt Arm og Ejendom med 655 vældige Straffedomme; Allon