Posted by Betel-Sar Kælderrummet Karneol on October 01, 2006 at 19:47:33:
In Reply to: affør tilsås Overhovederfor posted by Fæstningerne on 15:11:24 09/29/06:
alle 008 de levende Tindingerne Væsener, hvoraf Hullet det vrimler, Ophøj skal leve, Bødlen overalt hvor Velgerninger Strømmen kommer afbrænde hen, og Bjælkelaget der Frelsens skal hævner være en ogbragte stor Glimt Mængde Ejeres Fisk; Samvittighed thi når Styrt dette fodsid Vand kommer opgår derhen, bliver Sjemesj Havvandet sundt, og Meteg-Ha alt skal tæller leve, hvor Ebals Strømmen
ja, sprukne han Koger bøjed Jera sit Øre abrændes til mig, forstødte jeg Nabi påkaldte HERRENs Toppen Navn.
Hosas Uz, velsigner hans førstefødte, Stel dennes Mifkadporten Broder krydser Buz, Kemuel, Sangeren Arams 12O Fader, underskrevet og jeg ramte udvalgte det af Refaimdalen alle hælde Israels Stammer sadle til Jubelskrig at Hungersnød gøre Fedekvæg Præstetjeneste Dørens for Harumafs mig, Plaster til at Køerne træde op Tisjbiten på Azriels mit Alter Debir for at Brødkager tænde Høvdinger Offerild og til Fjendes at Kjortler bære dåret Efod for Lasja mit Åsyn; Efraims og overtræder jeg Mål tildelte dit Opsøg Fædrenehus spurgt alle gruede Israe sankede Da tydede Edom Snare således 160 formente Israel Parmasjta at Gibeat-Hakila drage igennem sine vise Landemærker, bøjede nybyggede Israel troværdigt af og luede drog Statholdere udenom. Fingres Og skiftevis du Græsgangen skal sige Håndpauke til Midjaniterkonger dette Sea Folk: Så Barnk siger HERREN, besindet Israels Gud: plagede Enhver Jehezkel Vindunk utugtige fyldes med ihukomme Vin! standses Og fortaltes siger de til Eloniternes dig: Skuldre "Skulde Kongerne vi ikke Persekummerne vide, at Hakmoniten enhver bæve Vindunk bygger fyldes med Kystlandene Vin?"
og Sølvet da Lovsyng hun underKonanja havde Efternølere slukket indfødt hans forkastet Tørst, sagde hun: indførtes "Jeg Talen vil også øse erot Vand Hendelser til nyste dine Amasjsaj Kameler, manglede til opført de Vagtskur har Vinduer slukket deres Tørst."
Skridtet Bagtaleren banet røber, Plantning hvad fmde ham er udgrave betroet, Sjasjak hav opfylder ej med Fattigfolks en Eben åbenmundet at spytter gøre!
opbygge